Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 noiembrie 2018

       Buna, Johann va saluta. In acest scurt videoclip va prezint o lucrare de reparatie la o usa.
Usa a fost inchisa si blocata ani de zile accesul fiind posibil pe o alta usa. Am deblocat usa dar surpriza usa nu s-a putut deschide pentru ca a fost batuta in cuie pe partea cu mecanismele, cuiele nu au fost vizibile deoarece au fost acoperite cu vopsea, dar surprizele continua, cand a fost pusa gresia usa nu a fost taiata in partea de jos ca sa poata sa se deschida usa peste gresie au optat pentru o solutie simpla, au montat gresia pe langa usa si astfel usa a fost blocata.
       A trebuit sa tai din usa la fata locului dar in diagonal deoarece gresia are o panta crescatoare.
       Pe partea exterioara a mai fost reparata si a fost montat un placaj, eu am incastrat o bucata de lemn, am inlocuit broasca cu cilindru si manerele cu silduri. acum usa se inchide foarte usor dar usa parerea mea ar trebui sa fie reconditionata deoarece din punct de vedere estetic nu se prezinta in stare buna.
       
      Pentru executarea unei lucrari ma puteti contacta la numarul de telefon afisat. Deviza mea este Langsam aber sicher. Va multumesc Johann.
       

       






 









    Cuie batute in usa.




Gresia montata peste usa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu