Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 iunie 2014

              Buna, am sa va prezint o lucrare de reparatie in partea de jos a unei usi, unde a trebuit sa fac o inlocuire de parchet natur cu parchet laminat deoarece parchetul vechi a fost taiat pentru a se monta tevile care trec pe sub parchet, cei care au montat tevile au taiat parchetul.
              Erau doua variante, sa pun nisip peste tevi sau spuma am optat pentru spuma poliuretanica, am taiat parchetul drept, se lipeste fiecare bucata, am sa egalizez toata suprafata cu mortar de reparatii, am sa pun polistiren extrudat, parchetul laminat plus pragurile de trecere care si incadreaza lucrarea.
              Lucrarea a fost pusa in opera la cerinta si ideea clientului de a inlocui parchetul lipsa cu parchet laminat, parchetul fiind foarte vechi.
             Iar in pivnita am ajustat usa si am montat o yala.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu